BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

09-12-2010

this day.. lega tul tak jumpa lgi org tuw.. hurmm... seriusly tak thu pe prasaan aku klo jumpa org tuw ek..
tkut... glisah... walhal aku tak bsalah pown.. erkkk hurmm.. HAZMI.. short name yg always da dlm htiku.. enthla.. rsa dia smakin plik bla dia dpt 4 rata.. stu pkara yg unbelivable.. aku plak dpat 3.14 jew kan.. cm enggang and pipit plak.. hahaha.. im pretty sure result aku tuw sbb usaha aku yg sdikit.. last2 tuw cm mlas.. apath lg sbjek BUSINESS yg sbijik cm sejarah sem 1 hri tue.. lga tul la.. coz sem 2 ni business is almost same with account.. smpai tak thu mna ltihn business and account.. it really same weyhh.. hurmm.. Hazmi.. Hazmi.. pnig daa aku.. pe hal la otak ni duk pikir jew haaaa... meeehhhhzzz.. if.. la kalo da doraemon skunk.. nk suh je dia delete buang dlm otak aku ni perasaan Cinta yg mcm roda nie.. skjap bgaduh.. feeling and gduh.. almost 70% gaduh.. aku nk ptus dia tak bg.. acece.. (cba ckp btol2 dlm hati.. sah tbalik pnya)... hahaha.. aku pun tak thu daa.. serabut jew kan aku nie.. k la.. biarlah dgn hzmi tuw.. kalo da jodoh tak ke mana..( ayt bdak tuw)... hehe.. mggu ni aku nk blik........... nak tgk sgt10000XXXX crite RAPUNZEL 3D... hahaha dont jelez my matrix frendz.. haha... k la nk out dulu.. nnt teacher yusni cri aku.. CCCAABBUUTT.. Chow....

0 comments: